Loading

Our Thinking.

Customer Relationship Management (CRM) software wordt ontwikkeld door Netblue om bedrijven te ondersteunen in het beheren van klantrelaties en salesmanagement. Alles wat in dit systeem opgeslagen is, is eenvoudig te bereiken met een CRM applicatie. Dit kan bijvoorbeeld ook op mobiel of tablet, waardoor medewerkers onderweg altijd toegang hebben tot belangrijke gegevens.

Een CRM applicatie is heel erg handig voor bedrijven waarbij het klantcontact één van de belangrijkste aspecten is. Dankzij een CRM applicatie kan dit klantcontact worden vastgelegd voor alle medewerkers in een bedrijf en dat is een erg waardevolle toevoeging. Zonder een CRM applicatie van Netblue zullen veel medewerkers namelijk vergeten een klant te bellen of niet zeker weten welke klant het best benaderd kan worden in bepaalde situaties.

Een CRM applicatie is dus inzetbaar voor verschillende aspecten van het klantrelatiemanagement. Allereerst is het belangrijk om alle gegevens van klanten op te slaan en te beheren. Elke medewerker van jouw bedrijf krijgt hierdoor hetzelfde beeld van de klant en de geschiedenis tussen jullie. Hierdoor kan de medewerker op een goed geïnformeerde manier te werk gaan en inspelen op de wensen van de klant.

Ook is een CRM applicatie nuttig om in de gaten te houden met welke leads contact opgenomen moet worden. Leads zijn bedrijven of personen die interesse hebben in het kopen van jouw product of dienst. Om een lead niet te vergeten, kan in de CRM applicatie worden bijgehouden wat er is afgesproken en welke taken er moeten worden uitgevoerd. Door alles gestructureerd bij te houden, zal de band tussen jouw bedrijf en de klant verbeteren, wat uiteindelijk meer geld zal opleveren.

Een CRM applicatie van Netblue kan ook precies bijhouden wat er aan sales is volbracht en hier kunnen alle medewerkers weer van leren. Zo kan iedereen nog efficiënter inspelen op de behoeftes van klanten. Dat geldt ook wanneer e-mail en agenda’s worden geïntegreerd in de CRM applicatie. Medewerkers hoeven zo niet steeds te switchen tussen meerdere programma’s.

Natuurlijk is het ook mogelijk om een gehele klantenservice of helpdesk in te bouwen in een CRM applicatie. Dit is een erg waardevol onderdeel van jouw bedrijf. Via dit kanaal kun je eenvoudig klanten laten terugkeren voor nieuwe verkopen. Via de CRM applicatie kun je bijhouden hoe problemen worden opgelost en inzien waar je nog kunt verbeteren. Misschien moeten medewerkers sneller reageren op vragen, of blijkt dat mensen te vaak niet door de eerste medewerker kan worden geholpen.

Als laatst kan een CRM applicatie van Netblue ook worden gebruikt voor andere bedrijfsprocessen als facturatie, contactbeheer of projectmanagement. Al deze aspecten in één applicatie, dat is pas efficiënt werken en laag in de kosten. Daarbij ben je overal en altijd beschikbaar, zodat je jouw klanten meer service op maat kunt bieden.

De voordelen

Dat ons CRM-systeem een belangrijke rol kan vervullen in elke organisatie, van bouwbedrijf tot supermarkt, staat buiten kijf. Voor het gemak zetten we de voordelen nog eens op een rijtje:
-    Alle informatie binnen handbereik
-    Gestroomlijnde interne communicatie
-    Direct inzichtelijk voor alle medewerkers, die daardoor geen managementrapportage meer missen
-    Goed geïnformeerde medewerkers zorgen voor een professioneel imago en duurzame klantrelaties
 

Nieuwsgierig?

Misschien wil je meer weten over ons CRM-systeem, of over de talloze andere diensten en producten die wij leveren. Of wil je direct een offerte opvragen. In beide gevallen zijn wij je graag van dienst.


Let's Talk?

Let’s make something awesome togheter